Yiiihaaa!



Haha, den här bilden e ju lite rolig :P Men samtidigt väldigt ful :P Men det bjuder jag på ;)

Idag har Bliss ägnat sig en hel del åt trädgårdsarbete :) Har fixat o donat en hel del i rabatterna, planterat om är väl fel ord men gjort en del förändringar i både rabatter och alla krukor som fanns tillgängliga. Han har även bättrat på sina atletiska färdigheter. Har hoppat upp på utebordet och fullkomligt attackerat en kruka som stod där uppe, efter det var mamma ganska sur kan jag säga.... Hon höjde väl rösten an aning och sen fick han krukan efter sig :P Men han la sig bara lite på avstånd och checkade in vad hon gjorde för roligt :) Städade en hel del då kan jag säga :P Fick läxa när jag kom hem  från skolan idag att jag MÅSTE hitta ngt hn kan aktivera sig med medans jag är i skolan. Får fundera på det.... Det e ju ganska kul att höra om allt han hittar på :D

I lördags hägde Bliss med till Gåsahoppet, första gången han var på agilitytävling. Vi var där väldigt tidigt, ett tag innan den första klassen började och då är det TIDIGT! Men då var allt lugnt och bra för Bliss, han hade tid på sej att kika på allt intressant :) Men sen när det började dra igång ordentligt och alla hundar började skälla (det var tre banor igång samtidigt = mycket ljud! ) då blev han faktisk ganska livrädd... Men en kvart med lite frolic o sitta knä o titta förskräckt på hundar gick det bra :) Hemma har han liksom förstenats när han hört ett skall lång långt borta, men den fobin är han nog av med nu =)  Resten av den väldigt långa dagen skötte han sig så bra så :) Han var väldigt avslappnad inne i hallen. Vi tog många små pauser och var ute gick en del runt omkring på ängen m.m. Han träffade även Jens valp Ripp och sin syrra Katja så det blev en hel del lek oxå :) Tänkte att han ska få hänga med på lite träningstävlingar mm nu i vår :) Det kan han behöva ;)

Har börjat i skolan nu efter ett skönt lov och det e faktiskt jättejobbigt. Men jag får kämpa på och längta till helgerna istället ;)

Ha det bra ;)

Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0