Bilder!

Jag och Annica som sagt ute fotade en del igår, mycket hästbilder. Jag e sjuk idag, min mage fick ett sammanbrott efter provet, så jag har haft tid att sortera alla bilder. Det var väldigt många, så det e bara några stycken som kommer upp nu.

Annicas blogg(http://s94356.blogg.se/). Där kan ni gå in och titta om ni vill. I o med att hon jobbar här hemma kommer det kanske några rapporter om annat som händer här runt omkring.

Kommentera gärna =)

Kram Johanna

 M & C Challenger Le Cou Cou och Obóy Le Cou Cou Fulingen. Namnlös så han kallas Fulingen. Obóy Le Cou Cou Fjolårets föl. Chandler Bing & Phoebe. Bliss Han gillar inte vatten  Vet inte vad detta ska föreställa :P  Expo Atos Wiktor Ragge Upton Ed Greta Bläsen Tribbiani, snyggingen själv. Vesper Expo Tribbiani Jag och Nablus  Nablus Nablus Le Cou Cou i vintras Le Cou Cou i vintras
 Gissa vad som hände sen.. Den var halvfull.. Äntligen har snön försvunnit! Blir han kobent? :P:P


Kommentarer
Postat av: Linda Ljungström

Wow verkligen jätte fina kort..

Om du har några ligger på Oboy eller Lischton som jag skulle få använda på hemsidan skulle jag bli kanon glad =D

MVH Linda

2010-04-07 @ 14:51:28
URL: http://www.stalllj.se
Postat av: malin

GUD så stora alla småttingar har blivit, kul att se. och bliss är ju verkligen helt underbar :) saknar er där nere! hälsa alla :) kram malin

2010-04-22 @ 02:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0