Bliss har börjat med tidiga påskgåvor!

Vi har en grind vid trappan som ska hindra Bliss från att klättra upp för den, men igår hade ngn glömt att stänga den. Självklart var Bliss då lös i huset och tydligen kravlat sig uppför trappan. Väl där uppe hade ngn såklart inte stängt toalettdörren. När jag kommer hem på eftermiddagen och e på väg till mitt rum e det detta jag ser:

 

Jag lovar er, detta var bara en liten liten del av "området" han hade delat ut papper på....Bliss, han fortsätter vara generös med sina påskgåvor. Idag fick jag tex städa upp efter det här:



Mamma som dagen innan verkligen ansträngt sig för att göra lite påskfint och köpt en massa blommor. De flesta blommorna är som ni ser, inte kvar längre. Alla lökar i rabatterna är noggrant upptagna. Blommorna som börjat slå ut är oxå väldigt prydligt avknipsade. Mamma är jätteglad på honom just nu!

Hoppas att han inte fortsätter med sina äventyr!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ler när jag läser om Bliss upptåg....han samlar lixom inte på sig plusspoäng!!!

2010-03-27 @ 23:29:39
URL: http://tosseriet.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Nä, det gör han absolut inte! Mamma suckar all oftare kan jag säga :P

2010-03-28 @ 13:05:35
URL: http://johannanj.blogg.se/
Postat av: Andreas

Hej Johanna,

kul att då har fått igång din blogg så jag kan följa min favorit valp! Verkar vara ett släktdrag att pulverisera tidningar o dylikt,

Snö o Mio är väldigt skickliga på det:)

vi får hoppas att vi kan använda deras kreativitet till något bra när de blir större!!

Hoppas allt går bra för övrigt med honom, skall snart lägga upp lite valpbilder på alla vaplparna på hemsidan.

Vi hörs påskramar Andreas o Hanna

2010-03-28 @ 23:23:53
Postat av: Johanna

Ja, hoppas man kan vända den egenskapen till ngt annat =) Om inte så kommer vi iaf bli skickliga städare/städerskor =)

Håller utkik på hemsidan ;)



Kram Johanna

2010-03-29 @ 09:52:38
URL: http://johannanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0