Jobbigt!

Nu e det bara sååå jobbigt i skolan! Många småläxor som e viktiga och sen prov som man stressar hur myckets om helst inför. Får bara sån ångest när man inte kan oxå =( Men går man naturvetenskp så gör man, bara att gilla läget. Skönt att det e påsklov snart, hoppas nu dem sista dagarna går snabbt och att påsklovet går riiiktigt långsamt.

Inte mycket som händer annars. Nablus motioneras varje dag, blir travträning på fredag inför kvalloppet på tisdag. Idag kom en deltagarlista upp, känner att man blir lite nervös redan nu :P Men det ska nog gå bra. Fast å tisdag kommer det inte gå att prata med mig, jag blir så stressad och nervös. Det e så mycket värre att stå vid sidan om än att göra något själv. 

Bliss växer och växer. Haha, det e ganska roligt att titta på honom nu för hans kropp e inte riktigt korrekt proportionerad nu eller vad det nu heter :P Lååånga bakben och en lång svans. Han öron står dessutom åt alla håll samtidigt, om det nu e möjligt. Tar 10 minuter med honom då o då och tränar lite, han tycker det e skitkul =) Fast han blir frustrerad när han inte förstår, så då förenklar jag det lite.

Sjöberg e som vanligt. Han lullar omkring här på gården och har koll på allt. Tycker Bliss e ganska jobbig. Han e faktiskt riktigt smart Sjöberg. Om Bliss får tag på hans favoritboll blir han lite konfunderad. Han tänker lite sen går han och hämtar en annan leksak och låtsas han skitkul med den. Självklart ska Bliss ha den då och slänger sig dit. Då går Sjöberg stolt och tar sin boll =) Bliss fattar inte riktigt vad som händer :P

Suget i magen efter agility växer varje dag. Nu e ju snön borta och man hade kunnat börja träna agility normalt igen..

Jag och Annica ( en tjej som jobbar i stallet) fotade en hel dag idag på typ allt. Så imorgon kommer det förhoppningsvis upp några bilder.

Hoppas jag överlever kemiprovet imorgon! Hatar kemi!

//Johanna

P.S. När jag myste med Bliss i knät igårkväll fick han plötsligt damp och bet mig i pannan! Så nu har jag ett typ 5 cm långt rött streck i pannan! Väldigt fint! Ibland är han inte så underbar...

Bliss 8 veckor.
Nuförtiden kan man INTE göra så här :P Då kan man åka in och sy :P  Haha, nä, men hans tänder e sylvassa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0