...igen... :P

Jag haft så otroligt ont i ryggen den här veckan, antagligen ryggskott.. Nu äntligen börjar det bli bättre men jag känner mig fortfarande ålderdomlig.. I måndags kunde jag inte gå och var ett levande apotek, nästan. Så jag skyller på det att jag e lite vimsig och glömmer bort självklara saker. Som tex att jag tävlade Amira i Bjuv oxå. Elin kunde inte komma så jag fick vara stand in i laget och även ind. Det gick riktigt bra och vi fick till nåt bra nollat lopp, en femfelare och en disk. Men hon gick jättebra som vanligt och det var väldigt kul att tävla lite igen =) Speciellt med en liten hund =) Så tack Elin för lånet! Amira är en klippa! <3



Fia i Bjuv nåt år sen.. Lever just nu livet i en barnfamilj och dem trivs jättebra tillsammans =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0